Smärta

by - 15:50


Idag regerar huvudvärken. Ena dottern är sjuk med feber dessutom så vi sitter här instängda i kvalmet. Har världens diskmonsterberg att ta itu med också.. Huga! MEN man ska inte klaga. Man har det bra ändå.

Hur som, nu börjar jag blogga i huvudsak på svenska. Linky-inlägg kommer att vara både och, och inlägg med bloggermallar eller tutorials kommer jag fortsätta med på engelska, känns rätt logiskt när det ploppar in bloggare från hela världen. Mitt eget struntprat kommer vara på svenska dock, som sagt. Hoppas det inte blir rörigt, men jag ska hålla bloggen så minimalistisk som det bara går utan att förlora relevans för internationella läsare och de som jagar bloggdesign.

Så, "skål" med huvudvärkstablett då, för att jag äntligen bestämt mig för hur jag vill göra med bloggen. Bara att skriva (och koda) på då! :)

You May Also Like

0 kommentarer