Den bortglömda bloggen

by - 17:50

Jag har tyvärr hamnat lite i ett sidospår och börjat blogga på Blogg.se. Dessvärre ser jag ingen framtid där, då jag avskyr all deras reklam som plottrar ner bloggarna och det är enligt mig för dyrt för att vilja betala för Pro. Speciellt när man vet att man kan få all frihet med layouten GRATIS hos Blogger och vill man ha ett domännamn kostar det en hundring om året... Det positiva är att ens inlägg hamnar synligt på deras framsida och på Bloggspaning.se, men jag tycker inte att det ger mer än någon enstaka extra besökare. De dagar då det varit flitig trafik är när jag kommenterat på andras bloggar eller om man länkar till sina inlägg, och det kan man göra även om man bor på Blogger.

Jag får fundera vidare, men det lutar åt att jag kommer tillbaks hit ändå.

You May Also Like

0 kommentarer