Vilket snurr!

by - 16:09

Jag importerade alla mina inlägg till den här bloggen, redo att flytta hit. Sen kom snillet (jag, alltså) på att jag kan ju helt enkelt dela på kakan och ha kvar den engelska bloggen som designblogg och så köra den här som min personliga. DUH! Ibland tar det lång tid för tioöringen att trilla ner! Jag orkar inte ändra tillbaka alla länkade designer på Pinterest nu så det får helt enkelt vara såhär, och i fortsättningen delar jag med mig av designerna enbart på designbloggen.
Jag får städa upp här bland kategorierna bara så det är relevant bara för den här bloggen. Japp, så får det bli. En länkad bild och en länk i menyn längst upp så att inte de internationella besökare som lurats hit ska gå vilse, och så att de eventuella svenskar som råkar behöva en mall kan hitta lätt också..

Japp, nu kör vi då!

You May Also Like

0 kommentarer